سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح روشن امید ...


مطالب اخیر
 
آمار وبلاگ
 
وصیت نامه شهدا
 
لوگو دوستان
 
امکانات جانبی
 




نوشته شده در شنبه 92 آبان 18  توسط فامیل دور 



با نام و یاد خدا

سلام به همه دوستان

استاد محترم (که هزار ماشاالله دو تا هم دکترا از دانشگاه فلان و بهمان دارن نکته بین) داشتن سر کلاس راجع به تئوری سیستم ها صحبت می کردن که "ما در سیستم ها با دو نوع آنتروپی مواجهیم 1- آنتروپی منفی و 2- آنتروپی مثبت؛ آنتروپی منفی به شرایطی اطلاق میشه که یک سیستم خودش میاد وضعیت فعلی خودشو برهم میزنه تا به یک وضعیت پایدارتر و بهتر ارتقا پیدا کنه، مثل انقلاب فرانسه گیج شدم ! که تونست با برهم زدن وضعیت موجود در فرانسه به حکومت چندین ساله پادشاهی پایان بده و موفق !! به تشکیل یه جمهوری لائیک بشه وااااای!!! ولی در آنتروپی از نوع مثبت سیستم وضعیت فعلی خودشو تغییر میده ولی نه تنها به وضعیت بهتری ارتقا پیدا نمی کنه بلکه باعث عدم ثبات، نابودی و اضمحلال خودشم میشه، مثل ..... (می دونم که میدونید چی گفت ....) " 

و اینجا بود که نیش خیلی ها تا بناگوششون باز شد و قند تو دلشون آب که به به از این استاد فهمیده و به به تر از این مثال به جا . خیلی دلم سوخت و برای سیستم دانشگاهیمون متاسف شدم که چنین اساتیدی و چنین آینده سازانی داره (البته نه همشون). ای کاش انقلابمون رو خوب می فهمیدیم و اینقدر دچار بحران هویت نبودیم. آره دیگه از قدیم ندیما گفتن مرغ همسایه گاوه (چاقه، غازه ؛ اصلاً هر چی ) . الان دیگه تو دانشگاه ها مد شده برای این که با کلاس تر جلوه کنی باید حتماً هر چند دقیقه یکبار دهن مبارکو باز کنی و چند تا آبدار نثار نظام و اسلام و دستورات متحجرانش کنی !!! واقعاً تاسف باره. تو خود غرب دارن راجع به اهمیت اسلام و دستورات مترقی اون پایان نامه می نویسن و تحقیق میکنن اون وقت ما "با صد هزار آینه بیراه میرویم " . 

اونا که کار خودشونو می کنن و اتفاقاً خوب بلدن چی کار کنن. ولی ما چی، چقدر از نظر تئوری و عملی خودمونو برای دفاع از اسلام و انقلابمون تقویت کردیم؟ خوابیم یا خودمونو به خواب زدیم؟ عزیزان بیدار باشید (یم) ، حضرت روح الله گفت "امید من به شما دبستانی هاست" حالا ما همون دبستانی ها هستیم، ما در مقابل خون شهدا و خانواده شهدا (که این روزا خیلی هم بهشون احترام میذارن...) مسئولیم. 

خیلی راحت بگم ، دسته گلایی از این مملکت برای برای حفظ اسلام و دفاع از انقلاب و حجاب و غیرت و عزت و ناموس ما جونشونو دادن که یه موی سرشون می ارزه به صد تا مثل من. حالا ما چی ... فقط بخوریم و بخوابیم ... تو ناز و نعمت به افق های دور دست و پیشرفت های آیندمون بیاندیشیم... یه سری به زندگی چمران عزیز بزنید بد نیست. یادمون باشه که "قل إنما أعظکم بواحدة أن تقوموا لله مثنى وفرادى"

خدا عاقبت هممونو به خیر کنه (آمین)

یا حسین (ع)




نوشته شده در شنبه 92 آبان 11  توسط فامیل دور 




درباره سایت
 
 
نویسندگان
 
خبرنامه